A Lannister always pays his debts. For everyone else there's MasterCard.

13.06.2012 21:15

Tohle prostě made my day... Although it was day like... a week ago?

A jsem nadšená, protože někdo actually liked my liking of this gag. K, somewhere else...

Strávila jsem víkend sezením u počítače. Literally. And it felt so good. Zkoukla jsem totiž jaksi prvních 9 dílů Death Note a pak spooustu MLP. Jsem na nich závislá, bráška se taky nakazil. 

V sobotu večer jsme s taťuldou a Hurvínkem vyrazili na Muzejní noc. Lidi, lidi všude. Chození po hlavní silnici. Za tmy. Celá v černém. 4 metry za lépe viditelnou dvojicí "dad & son". Byl to trochu akt vzdoru, jelikož bylo půl dvanácté a já se vážně nechtěla do toho muzea táhnout přes půl zatracený vesnice (promiň, Inoe, Kyblíky nejsou zatracený, to já jsem). Když už se zmiňuju o Rakiku, velkéééé gratulace :D Všichni, kdo jsem přijdou (aye, meant you two girls) by měli vědět, že to dala. 

Pondělí a úterý /well, pondělní a úterní vyučování mainly/ jsem strávila čtením fanfiction na Naruta, which is quite odd since I haven't watched it yet. Akatsuki in my house od Cloud Travelera, na což poukazuje i Rakiku ve svém fanficu na dA (stáhli ho z fanfiction.net, thank god). A.. ach. Pustila jsem se do pár dalších, tentokrát spíš z aSOIAF, Gendrya a SanSan for example. 

Flegmatický mezek made my day dneska. Nevím, vážně nevím, proč, ale smála jsem se tomuhle spojení nalezeném v Temerairovském 5. díle asi minutu. 

No, ale proč jsme tady. Přepsala jsem to první setkání, přestože nemám tušení, jak to pojmenovat. Takže kdyby se vám můj název nelíbil, feel free to suggest another one. Najdete to v Singles (pokud se to tam vejde).

 

C U

Cin