What's green and has wheels?

09.05.2012 21:51

Grass. I lied about the wheels. 

 

Hey guys... Just got a feeling to write something, so I'm trying to. Ano, trošičku obsessed angličtinou. A taky čengliš, jak jste si jistě všimli. Dneska jsem si našla pár stránek, který si musim projít. Šla jsem na to přes Lee, Samanthu a tam jsem našla něco o inspiraci a originalitě a těchhle věcech. Pak jsem zjistila, že je to Téma týdne na blog.cz, ale whatever.

Tajemství originality spočívá v dovednosti ukrýt zdroje inspirace.

Je to taková moudrost, až z toho jde hlava kolem. Nojo, velký Al. Zrovna dneska jsem totiž našla úžasnou inspiraci. Well, not really an inspiration. Spíš skvělou formu a řešila jsem morální dilema: Odhalit či neodhalit? Přiznat nebo nepřiznat? Ještě uvidím, nejdřív v té formě musím něco napsat. Takže morální dilemata nechme na později.

Píšu. I swear, aye! (Btw: není Aye! skvělý slovo? Skoro stejně jako Yep? :D) Mám hotovou Kiru, i nacvakanou v počítači, jen nahraju obrázek na dA a hodím to i sem. Další dva obrázky jen tužkou tam hodim taky. Na jednom jsou faaaaakt divný oči (Srsly!) a ten třetí je kůň. A navíc píšu o hodinách, kdy to jde, ještě příběh First Meeting Kiry s Desiem a hodlám jich takhle udělat ještě pár :P Možná by bylo milý se s váma podělit o Desíkovu minulost. No jo, můj sladký půlŠpaněl.

Byla jsem na Nightwishích. Bylo to dokonalý. Doslova. Nahluchlá a přisleplá z efektů. Stálo to za to. Do posledního... Pořád nemám slov. A to je to týden a kus zpátky...

Koukala sjem na Sherlocka. Je lu xus ní. On je tak úžasnej (máma o něm říká, že je podobnej typ jako Pattínsn, pche) a Watson tak skvěle podezřívavej. Momentálně ujíždim na Game of Thrones (s02e06 DONE :P jednou pure english, jednou čeština (WTF?) a jinak titulky). AWESOME!

Nejsme právě výřečná, jede mi tu castle, takže to vidím na rozplývání se nad ním a ne nad čímkoliv jiným.. Třeba nad vámi.

 

Actuals: Added: Prague, Revizor

To add: Kira, Kira (picture)

 

LEE! Kapitolkuuuuuuu :)