We were sitting where the softened red glow and the velvet blue darkness meets & engage to create the sunset sea surface.

20.08.2012 19:53

Měla jsem takovejch věcí, co vám říct a najednou nic. Ale takhle to chodí vždycky a všude, mám takový pocit. Všechno pečlivě připravené, do posledního slovíčka nachystané, pak si člověk sedne a BOOM. Myšlenky explodovaly a jsou rozházené po okolí a já jsem prostě příliš líná se zvednout ze židle a jít je hledat. Ou, počkejte, musím pro pití *zvedá se a odchází*

 

Tak, kde jsem to byla. No, byla jsem třeba v Chorvatsku. Tamodtud (jéé, asi odtamtud) taky pochází můj úžasný, poetický výtvor, který si můžete přečíst, budete-li tak laskaví a zvednete svůj zrak směrem k nadpisu. Áno, ten. Celé Hrvatska bylo absolutně skvělé, flákací, pálicí (další dotazy směřujte na mého bratra, který na sebe dva dny nemohl obléknout tričko), nemocné (zde se obracejte na mou matku, která chytla třetí den angínu a další dva dny proležela), akční (nebuďte líní a naklepejte do Googlu canyoning on cetina river a hned uvidíte, co jsme podnikli) a pak i zážitkové, protože Krka a Plitvice jsou prostě nevšední podívaná pro každého (alespoň doufám, lidi!). V Maďarsku jsme si u Balatónu našli night-life-place na teenage výlety, takže jsme připraveny zapařit, až budeme připraveny zapařit. A v půl druhé ráno (cestou zpátky) hráli na Evropě 2 Metallicu *so proud of them*

 

Pak jsme se znovu s Gaiko (oh, zmínila jsem, že s náma byli v Chorvatsku a Maďarsku? Já hloupoučká, jistě že ne. Ale to přece všichni víte.) přestěhovali a tentokrát k nim na chalupu, kde jsme měli něco dělat. Neudělali jsme to, ale o tom až potom. Nebo možná radši vůbec. Lenost zkrátka vyhrála.

 

Další zmíněníhodný event se odehrál 26. večer, kdy jsem byla vzata na střelnici (a mimochodem si nechala od nábojnice spálit deltový sval *myslí to místo, kde se krk napojuje na rameno*). Vlastně se nic jiného nestalo, jen se vám musím pochlubit.

 

Tím by možná mohli tyhle plky skončit, ale chyba lávky! ještě tu máme Filmové léto a tím pádem řadu důležitých a zásadních filmů, ke kterým sjem se dostala. Jmenujme Psycho, The Artist (němý film o němém filmu) a Beasts of Southern Wild (fucking impressive, like, really...). Víc jich nebylo, ale pšššt. Taky mám doma Nosferatu, tak si musím nějaký bouřlivý večer, až budu sama doma, udělat čas i na něj.

 

Spala jsem v klášteře. Zní to kruťácky, co? Asi to trošinku pokazim, když řeknu, že ten jmenovaný (teda, jmenovaný ne. bylo to v Želivi. tak teď je jmenovaný) klášter je vlastně prachsprostá ubytovna, ale who cares?* A taky jsem si nechala přispět několika novými cool kousky do svého šatníku* Brečela jsem, když skončila olympiáda* Nechala jsem se ožrat rybičkama a platila za to.* Udělala dvě trička vlastního návrhu. * Poprvé byla v čajovně! * Pořídila si vlastní balíček Magic * Zahleděla se do knihkupectví. Anglického. Na Malé Straně. Btw: Víte, jak jsou na 9Gagu vtipy o 50 Shades of Grey. seriously začínám přemýšlet, že si to přečtu. Mají je tam. Všechny tři díly* Trasa Dobříš - Dobřichovice. Sakra dobrá. * Karel Čapek byl sakra dobrej* Víte, o kolik by ty novinky byly kratší, kdybych je takhle psala celý? * Napsala 2 řádky k Assassinovi. Po čtyřech měsících. * Dočetla Storm a taky Feast. Hell yeah! I'm so happy with myself for this. * Byla jsem v Anglii. To asi víte. Bylo to absolutně dokonalý. To vlastně taky víte.* Mám červené proužky ve vlasech. Aspoň něco.* Jo, hodim sem počátek Wild (therefore absolutní začátek, prequel k IDKHTLH). Je to taková kraťoučká, hloupoučká povídečka, nic náročného. * Zítra mizim do Irska. See ya, folks!